فورج القایی چیست؟

آهنگری القایی یک روش ساده، سریع و کارآمد است که از کوره القایی برای گرم کردن قطعات فلزی قبل از شکل دادن یا تغییر شکل آنها توسط پرس یا چکش استفاده می کند.

فورج القایی چه مزایایی دارد؟

آهنگری القایی چندین مزیت کلیدی نسبت به آهنگری کوره دارد. سرعت و قابلیت کنترل گرمایش القایی، توان عملیاتی بالا را تضمین می کند. القایی اکسیداسیون را به حداقل می رساند و به حفظ یکپارچگی متالورژیکی کمک می کند. از آنجایی که القایی گرمای دقیق و موضعی را ارائه می دهد، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. ثبات و تکرارپذیری القایی آن را برای ادغام در خطوط تولید خودکار ایده آل می کند. هیچ انرژی برای گرم کردن قطعاتی که نیازی به شکل‌دهی ندارند تلف نمی‌شود. و به همین ترتیب، فلزی که شکل نمی گیرد به حال خود رها می شود. این تضمین می کند که یکپارچگی از بین نمی رود.

فورج القایی کجا استفاده می شود؟

آهنگری القایی به طور گسترده در صنایع فلزی و ریخته گری برای گرم کردن بیلت، میله و انتهای میله استفاده می شود. فلزاتی که معمولاً با سیستم های القایی زاگرس آهنگری می شوند عبارتند از آلومینیوم، برنج، مس، فولاد و فولاد ضد زنگ.

چرا زاگرس؟

بسته به نیاز شما، ما طیف وسیعی از راه حل های دستی یا خودکار جهت فورج قطعات ارائه می دهیم. کوره های القایی ما با دامنه‌های امپدانس بسیار وسیع طراحی شده‌اند که امکان حفظ تداوم گرما را حتی فراتر از نقطه کوری فراهم می‌کند. ما ماشین آلات القایی متنوع ای را برای کاربرد های مختلف فورج طراحی و تولید می کنیم.